עורך דין צריך להיות מסוגל לספק לך את הייעוץ הטוב ביותר במקרה שלך. אבל, אם אתה לא מרוצה מהשירות שלהם, אז יש לך את כל הזכות להתלונן ולקבל החזר.
חשוב שעורכי דין יהיו זמינים עבור לקוחותיהם בכל עת. כך הם יכולים לענות על כל שאלה או לעזור בכל דבר שעלול להתעורר במהלך המקרה.
עורך הדין היה מאוד גס רוח ולא מקצועי. הוא גרם לי להרגיש שאני מבזבז את זמנו.
פניתי לעורך דין שיעזור לי בגירושין, אבל אחרי שיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שהוא גס רוח ולא מקצועי. הוא גרם לי להרגיש שאני מבזבז את זמנו ולא שווה את הכסף שהוא היה גובה ממני.
המבוא צריך לכלול משפט על מה התלונה, שם עורך הדין ותיאור קצר של האירוע שהוביל לתלונה.
התלונה הוגשה על ידי אישה שיוצגה על ידי מר סמית. לטענתה, היא נאלצה להמתין יותר משעתיים לפני שנראתה ואז בילתה יותר זמן בהמתנה במשרדו בזמן שהוא מבצע שיחות טלפון. היא גם טוענת שנאלצה להמתין למעלה משעה לפני שתוכל לדבר איתו על המקרה שלה ולאחר מכן נאלצה להמתין עוד חצי שעה לאחר שסיימה לדון עמו בעניינה לפני שהוא יקשיב לחששותיה.
אם יש לך תלונה על עורך דין, עליך לוודא שאתה יודע באיזה סוג של עורך דין מדובר. לדוגמה, אם עורך הדין הוא עורך דין זה אומר שהם בעלי רישיון לעסוק בעריכת דין בארצות הברית. אם עורך הדין הוא עורכי דין, הם אינם מורשים לעסוק בעריכת דין אך יכולים להציע ייעוץ משפטי ולייצג לקוחות בבית המשפט.
אם עורך הדין אינו עורך דין או עורך דין ובמקום זאת הוא רק אדם רגיל שקיבל ייעוץ משפטי כלשהו על ידי אדם אחר, אז הוא לא יכול להיות אחראי לכל טעויות שנעשו על ידי היועץ שלו.
דרך טובה להתחיל את מכתב התלונה שלך היא עם מה שקרה ואיך זה השפיע עליך באופן אישי. עליך גם להסביר מדוע אתה מרגיש שהזכויות שלך הופרו או מדוע זה היה לא הוגן עבורם לעשות מה שהם עשו.
עורך דין הוא מי שנותן ייעוץ משפטי. הם מוסמכים לספק ייעוץ בכל עניין משפטי, אך הם אינם מוסמכים לספק ייעוץ רפואי או פיננסי.
אם יש לך תלונה על עורך דין, עליך לפנות לחברת עורכי הדין של המחוז או הטריטוריה שלך. לשכת עורכי הדין תחקור את תלונתך ותנקוט בפעולות מתאימות במידת הצורך.
הרבה אנשים התלוננו על עורך דין שלא מקבל את שיחות הטלפון שלהם. האדם הזה לא עונה לאף אחת מההודעות שלו והוא מתחיל להיות מתוסכל מזה. הם מנסים ליצור קשר עם עורך הדין הזה כבר חודשים ועדיין לא קיבלו מהם תגובה.
זוהי דוגמה מובהקת לכך שעורכי דין יכולים להיות לא מקצועיים בכל הנוגע לשירות לקוחות. זה לא משנה אם אתה עורך הדין הטוב בעולם, אם אתה לא יכול לדאוג ללקוחות שלך אז לא תצליח בעסקים.
עורך הדין אינו מבצע את עבודתו כראוי והלקוח לא השיג את התוצאה הרצויה.
אני כותב כדי להתלונן על עורך הדין שלי. שכרתי אותו כי הוא הבטיח לי שהוא ישיג לי את התוצאה הרצויה. אבל, במציאות, לא קיבלתי את מה שרציתי. הוא היה אמור להיות מומחה בתחומו ובמקום זאת הוא איכזב אותי.
עורך הדין, שאינו מופיע בתלונה, מונה על ידי בית משפט לייצג את התובע בתיק נזקי גוף.
בתלונה נטען כי עורך הדין לא ביצע את עבודתו ובמקום זאת לקח על עצמו יותר תיקים ממה שהיה יכול להתמודד. התובע נאלץ למצוא עו"ד אחר בשל כך.
עורכי דין יכולים להוות מקור עיקרי לתלונה עבור לקוחות.
הסיבה לכך היא שלעתים קרובות קשה להגיע אליהם, וכשהם עונים לטלפון, הם יכולים להיות גסים או מזלזלים. יש להם גם נטייה לגבות עמלות גבוהות ולא להציע את הייעוץ הטוב ביותר.
על מנת להימנע מבעיות אלו, אנשים צריכים למצוא עורך דין שיש לו ביקורות טובות. כמו כן, עליהם למצוא אחד שנמצא בקרבת מקום כדי שיוכלו להיפגש איתם באופן אישי ולקבל את חוות דעתם על המקרה במהירות.