יעוץ וליווי של עורכי דין בהשקעות בחו"ל

השקעות בחו"ל הן מורכבות ויכולות להיות לא פשוטות עבור רבים. גם משקיעים אשר מכירים את תחום ההשקעות ומכירים את העולם הזה, יכולים להתקשות כאשר מדובר בהשקעות נדל"ן במדינה זרה. החוקים השונים ודרכי ההשקעה הפחות מוכרות, יכולים להפוך את התהליך הזה להרבה יותר מורכב והרבה יותר קשה.

אחת החברות המוכרות בתחום היא פסיפיק הולדינגס בניהולו של עו"ד יובל זיו עם סניפים בישראל וארה:ב, לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם נכנסים לתחום ההשקעות בחו"ל בעיניים פתוחות, ואם אתם רוצים להשקיע בתחום ולהגיע לתשואות גבוהות ומרשימות, קראו את המאמר הבא ותקבלו מידע חשוב שעליכם לדעת ולהכיר.

עבודה בשקיפות מלאה

בניגוד לנדל"ן במגוון רחב של מדינות אחרות, בארצות הברית התחום מתנהל בשקיפות מלאה מאוד. לכל נכס נדל"ן יש מספר זיהוי הנקרא Assessor parcel number  או בקיצור APN. מספר הזיהוי הזה מאפשר לקבל מידע על כל ההיסטוריה של הנכס, צדדי ג', משכנתאות, עיקולים, הערות אזהרה, תביעות וכדומה.

המידע הזה, המנוהל על ידי הרשות המחוזית בה נמצא העסק, מאפשר לכל משקיע לקבל מידע מלא על הכנס לפני הרכישה וכך לקבל החלטות נכונות יותר בנוגע לנכס בו הוא ישקיע.

חוזר רכישה אחיד

בכל מדינה ברחבי ארצות הברית, יש חוזים אחידים אשר מומלצים על ידי איגוד המתווכים באותה מדינה, כאשר הרוב המוחלט של עסקאות הנדל"ן מבוצעים על בסיס החוזים האחידים הללו, מה שמקל מאוד על ביצוע העסקאות והבנה של חוזה הרכישה.

רכישה דרך חברת נאמנות

כ 50% מהמדינות בארצות הברית משתמשות בחברות נאמנות בהליכי רכישה או מכירה של נכסי נדל"ן. חברות הנאמנות הן צד שלישי אשר מטפל הרכישה והרישום של הנכס ומעניק ביטחון לשני הצדדים בעת ביצוע העסקה. כמו כן, חברת הנאמנות היא זו שמטפלת בתשלומים לצדדים שלישיים המעורבים בעסקה כמו מתווך הנדל"ן, רשויות המס, הבנקים, ארנונה, ועדי הבית וכדומה. כך ברגע שנסגרת הנאמנות הנכס נרשם על שמו של הרוכש ללא כל מחוייבויות או התחייבויות כספיות והמוכר מקבל את הכסף המגיע לו.

במדינות בהן לא משתמשים בחברות נאמנות, הפעולות מבוצעות מול עורך דין בדומה לנהוג בישראל.

רישום הבעלות

רישום הבעלות נמצא בטאבו המחוזי, כאשר ברוב המקרים הרוכשים מעדיפים לעבוד עם חברת רישום אשר אחראית לבצע את הרישום על שם הבעלים ומוודאת כי כל התהליך מבוצע בצורה תקינה ונכונה. חברות אלו נמצאות תחת פיקוח ממשלתי כך שעבודה איתן מעניקה לרוכש ביטחון גדול יותר, ומבטיחה לו רישום תקין. בנוסף, הן מנפיקות פוליסת ביטוח על הבעלות אשר מעניקה לרוכש הגנה מפני תביעות במידה והרישום לא יבוצע בצורה תקינה ועל פי הנדרש.

שימוש בחברת אחזקות

אם אתם משקיעים זרים, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לשלב תאגיד LLC  להחזקה בנכסי נדל"ן. התאגיד מקל מאוד על התהליך ומעניק ביטחון רב יותר לבעלי הנכס ובמיוחד משקיעים אשר לא נמצאים באופן קבוע במדינה ולא יכולים לטפל בהכל בעצמם.

מה לדעת לפני בחירת משרד עורכי דין פלילי?

בעת בחירת משרד עורכי דין פלילי, חשוב להבין את תפקידו. משרד עורכי דין פלילי מתמחה בהגנה על אנשים וחברות שהואשמו בעבירות פליליות. התפקיד שלו הוא לייצג את הלקוח בבית המשפט, להגן על זכויותיו ולהבטיח שהליך המשפטי מתנהל באופן הוגן.

איך לבחור רואה חשבון אישי שיתאים בדיוק לצרכים שלך

דמיינו שאתם מתעוררים כל יום, בידיעה שהעתיד הכלכלי שלכם נמצא בידיים בטוחות, המותאמות בדיוק לצרכים הייחודיים שלכם. זה לא חלום מופרך, אלא מציאות מוחשית כשמוצאים את רואה החשבון האישי הנכון. המסע לבהירות פיננסית וביטחון מתחיל בהבנת המארג הניואנסי של הנוף הפיננסי האישי שלך ומסתיים בבחירת איש מקצוע שלא רק מבין את המטרות שלך, אלא מצויד כדי לעזור לך להשיג אותן. לאורך ההיסטוריה, למצליחים ביותר תמיד היו יועצים חכמים מאחוריהם – בתחומי המלכים, זה היה הווזיר הנאמן; בעולם הפיננסים, זה יכול להיות רואה החשבון האישי שאתם עומדים לבחור. לאפשר למישהו להיכנס לפרטים האינטימיים של הכספים שלך דורש אמון, תובנה וחיבור אמיתי – גורמים שהם מעבר למספרים וספרי חשבונות גרידא. היציאה למסע זה עשויה להיראות מרתיעה בהתחלה, אך עם ההדרכה והידע הנכונים, בחירת רואה החשבון האישי המושלם הופכת לא רק להשגה, אלא למסע ששווה לצאת אליו.

זכויות עובדים: מה עורך דין דיני עבודה יכול לעשות בשבילכם

כאשר עצם הפרנסה שתומכת בכם וביקיריכם הופכת למקור של חוסר ודאות ולחץ, הגיע הזמן להבין את הכוח שיש לכם במסגרת זכויות התעסוקה שלכם. מקום העבודה צריך להיות תחום של משחק הוגן וכבוד, אבל, אבוי, זה לא תמיד כך. תארו לעצמכם שיש לכם אפוטרופוס, מומחה, שיכול לפרוש את המארג המורכב של חוקי העבודה וליצור עבורכם מקלט של צדק – עורך דין מנוסה לענייני עבודה.

מנווטים בדרך לחופש: תובנות מומחים מעורך דין פלילי כיצד להגן על עצמך בכתב אישום

כתב אישום – מילה שמכה פחד בלבם של רבים. להיות מואשם בפשע זו חוויה מרתיעה, אבל עם הידע וההכוונה הנכונים, אתה יכול לנווט את הדרך אל החופש. במאמר זה נבחן תובנות מומחים מעורך דין פלילי כיצד להגן על עצמך בכתב אישום.

ביטוח עסק – למה צריך לשים לב?

בעל עסק צריך לדעת, שכל תהליך העבודה שלו, מבוסס על כך שהוא משתמש ונעזר בגורמים שונים שיכולים להפוך את תהליך העבודה להרבה יותר יעיל, נכון