איך מתמודדים עם פסילת רישיון נהיגה?

פסילת רישיון נהיגה היא עבירת תעבורה חמורה שהעונש עליה הוא חמור ביותר. פסילה זאת כוללת פסילת רישיון נהיגה למשך שנתיים, קנס כספי, מאסר על תנאי ועוד בהתאם לחומרת הנהיגה. על מנת להתמודד עם פסילה זאת יש צורך בשירותי עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

כיצד מתמודדים עם פסילת רישיון נהיגה?

על מנת להתמודד עם פסילת רישיון נהיגה יש  צורך בשירותי עורך דין המכון הרפואי לבטיחות בדרכים שיוכל לעזור לכם לגבי פסילת רישיון הנהיגה שלכם. באמצעות עו"ד המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ניתן להקל על הפסילה המנהלתית אשר בסמכות רשות הרישוי. המכון הרפואי לבטיחות בדרכי מוסך לפסול לנהג את הרישיון ללא הגבלת זמן בשל העדר כושר ניגה או אי התאמת אישיות. פסילה זאת יכולה להשפיע רבות על הנהג עצמו והיא נעשית בהתאם להרשעות עבירות התנועה שביצע הנהג, או בהתאם למידע שהגיע לגבי כשירותו של הנהג בין אם זה נפשית או בריאותית. באמצעות עו"ד של המכון הרפואי ניתן לטפל בכך ואף לערער בעת הצורך על ההחלטה המנהלתית של רשות הרישוי.

הגשת ערעור על פסילת רישיון נהיגה

במקרה של פסילת רישיון נהיגה וקבלת גזר דין בית המשפט, ניתן לערער על פסילת רישיון נהיגה. וועדת הערר הכוללת 3 מומחים רפואיים, מחליטים המומחים בהתאם למבחנים פסיכולוגים ודיאגנוזה בהסתמך על עברו התעבורתי של הנהג, ניתן להגיע להחלטה לגבי הפסילה. על סמך מבחנים אלו ומידת תבונתו של הנהג והפנמתו ניתן לקבוע אם להחזיר לנהג את הרישיון או לא. את הגשת הערר לוועדה ניתן לבצע באופן עצמאי או באמצעות עו"ד אשר מופיע לדיון עצמו ביחד עם הנהג עצמו. העדיפות היא להגיש באמצעות עו"ד, מאחר שעו"ד יודע את כל כללי הזהירות בדרכים ויכול לעזור לנהג. במצב שהוועדה לא מאשרת את הערר, ניתן לפנות לבית המשפט המחוזי ע"י עתירה מנהלתית אשר נדונה בהתאם לחוק בתי המשפט לעניינים מנהלתיים. בעת העתירה יש לשלם אגרה. במידה והעתירה מתקבלת בהתאם לזכותו של העותר יש לשלם על הוצאות העתירה לרבות שכר טרחת עו"ד.

עו"ד מכון רפואי לבטיחות בדרכים זה כל מה שצריך

באמצעות עו"ד רפואי לבטיחות בדרכים ניתן להתמודד עם פסילת רישיון נהיגה הודות לניסיונו ומקצועיותו של העו"ד. הודות לשירותי עו"ד לבטיחות בדרכים ניתן להקל ואף להפחית בעונש הנהג הודות לעברו התעבורתי, במיוחד שמדובר על נהג ללא עבירות תנועה.

זכויות עובדים: מה עורך דין דיני עבודה יכול לעשות בשבילכם

כאשר עצם הפרנסה שתומכת בכם וביקיריכם הופכת למקור של חוסר ודאות ולחץ, הגיע הזמן להבין את הכוח שיש לכם במסגרת זכויות התעסוקה שלכם. מקום העבודה צריך להיות תחום של משחק הוגן וכבוד, אבל, אבוי, זה לא תמיד כך. תארו לעצמכם שיש לכם אפוטרופוס, מומחה, שיכול לפרוש את המארג המורכב של חוקי העבודה וליצור עבורכם מקלט של צדק – עורך דין מנוסה לענייני עבודה.

מנווטים בדרך לחופש: תובנות מומחים מעורך דין פלילי כיצד להגן על עצמך בכתב אישום

כתב אישום – מילה שמכה פחד בלבם של רבים. להיות מואשם בפשע זו חוויה מרתיעה, אבל עם הידע וההכוונה הנכונים, אתה יכול לנווט את הדרך אל החופש. במאמר זה נבחן תובנות מומחים מעורך דין פלילי כיצד להגן על עצמך בכתב אישום.

ביטוח עסק – למה צריך לשים לב?

בעל עסק צריך לדעת, שכל תהליך העבודה שלו, מבוסס על כך שהוא משתמש ונעזר בגורמים שונים שיכולים להפוך את תהליך העבודה להרבה יותר יעיל, נכון

מקסמו את החזרי המס: מדריך לשכירים

כשכיר, ניווט בעולם המורכב לעתים קרובות של החזרי מס יכול להיות מבלבל ומכריע. אבל מה אם היינו אומרים לכם שעם הידע והאסטרטגיה הנכונים, תוכלו למקסם