איך עורך דין המתמחה בביטוח יועיל לך?

אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזו, הגעתם למקום הנכון. כאשר אנו מדברים על פוליסת ביטוח, אנו למעשה מדברים על סוג של קרן שעליה אנו משלמים מדי חודש בכדי שבעת צרה הקרן הזו, דהיינו, הפוליסה תסייע לנו, אך לעיתים חברות הביטוח מערימות עלינו קשיים אין ספור בכדי שאנו לא נקבל את מה שמגיע לנו, בדיוק לשם כך דרוש עו"ד המתמחה בתביעות ביטוח.

לשם מה דרוש לנו עו"ד ביטוח

התמודדות של אדם פשוט מהיישוב אל מול חברת ביטוח גדולה ומשומנת היטב משולה להתמודדות של חייל יחיד מול גדוד שלם, חברות הביטוח מעסיקות מגוון עורכי דין לכל נדבך שקיים בעולם הביטוח ואילו האדם הסביר מהרחוב לא מסוגל להם. בדיוק לשם כך עורך דין ביטוח המבין ושוחה ברזי המערכת הזו יכול להועיל לכם עד מאד. מרבית מעורכי הדין עבדו בעברם או שמכירים קולגות שעובדים בחברות הביטוח ועל כן ההתמודדות שלהם אל מול החברות היא פשוטה בהרבה מהתמודדות של האדם הסביר. בנוסף עו"ד ביטוח מכיר את סעיפי קרנות הפנסיה אליהן אנו מפרישים את כספינו מידי חודש ועל כן זכאים לקבל ממנו בשעת מבחן כאשר נעשינו בלתי כשירים לעבודה. בואו נודה על האמת, גם האדם המשכיל ביותר כאשר הוא יקבל חוזה ארוך ומסועף הוא לא ירחיב את הקריאה בחוזה ויחתום כמעט מיד על חוזה שעלול בעתיד, לא לספק לו את מה שחשב שיקבל, על כן עו"ד שבקי בקריאת חוזים ויודע על אילו סעיפים להסתכל באופן מידי יכול להועיל לנו עשרת מונים ממה שיכולנו לעשות בכוחות עצמנו.

האם כל עו"ד יכול לעזור לנו בנושא ביטוח?

אז התשובה היא לא, כשם שלא נלך לרופא אף אוזן גרון כאשר יש לנו בעיה בעין, כך גם בעולם המשפטים, עו"ד המתמחה בדיני משפחה או בדיני תעבורה לא יתמחה גם בביטוח, כמו בכל נושא, גם כאן קיימת אפשרות של מקרי קיצון אך לרוב לא כך הדבר. אין חכם כבעל ניסיון כמאמר האמירה כך גם בחיי היומיום, עורך דין ביטוח שראה אין ספור מקרים של תביעות ביטוח שנענו בשלילה ידע כיצד לסייע לכם ללא עיכובים ובירוקרטיה, אל לנו לשכוח שגם בחברות הביטוח קיימים עורכי דין שבעי קרבות שעברו מאות תביעות ויודעים כיצד לסובב את התובעים. לעיתים חברות הביטוח כן יענו למצוקות האזרח הפשוט אך באופן חלקי, בעיתות מצוקה חברות הביטוח מנצלות את העובדה הזו בחלק מהמקרים אף מצליחות לשלם לאדם הפשוט רק חלק מהפיצויים להם הוא זכאי מכיוון שהוא חייב אותם באופן מיידי ודחוף ופה בדיוק נדרשת התערבות של עו"ד שיידע למקסם את הפיצויים שלכם מחברות הביטוח.  אז אל תשאלו מה אתם יכולים לעשות למען חברות הביטוח, שאלו מה חברות הביטוח יכולות לעשות למענכם.

זכויות עובדים: מה עורך דין דיני עבודה יכול לעשות בשבילכם

כאשר עצם הפרנסה שתומכת בכם וביקיריכם הופכת למקור של חוסר ודאות ולחץ, הגיע הזמן להבין את הכוח שיש לכם במסגרת זכויות התעסוקה שלכם. מקום העבודה צריך להיות תחום של משחק הוגן וכבוד, אבל, אבוי, זה לא תמיד כך. תארו לעצמכם שיש לכם אפוטרופוס, מומחה, שיכול לפרוש את המארג המורכב של חוקי העבודה וליצור עבורכם מקלט של צדק – עורך דין מנוסה לענייני עבודה.

מנווטים בדרך לחופש: תובנות מומחים מעורך דין פלילי כיצד להגן על עצמך בכתב אישום

כתב אישום – מילה שמכה פחד בלבם של רבים. להיות מואשם בפשע זו חוויה מרתיעה, אבל עם הידע וההכוונה הנכונים, אתה יכול לנווט את הדרך אל החופש. במאמר זה נבחן תובנות מומחים מעורך דין פלילי כיצד להגן על עצמך בכתב אישום.

ביטוח עסק – למה צריך לשים לב?

בעל עסק צריך לדעת, שכל תהליך העבודה שלו, מבוסס על כך שהוא משתמש ונעזר בגורמים שונים שיכולים להפוך את תהליך העבודה להרבה יותר יעיל, נכון

מקסמו את החזרי המס: מדריך לשכירים

כשכיר, ניווט בעולם המורכב לעתים קרובות של החזרי מס יכול להיות מבלבל ומכריע. אבל מה אם היינו אומרים לכם שעם הידע והאסטרטגיה הנכונים, תוכלו למקסם